Reklamacje

W razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową w zależności od rodzaju uszkodzenia proces zgłoszenia i przebiegu reklamacji wygląda następująco:

1) W przypadku gdy w otrzymanym produkcie brakowało któregoś elementu lub był on uszkodzony - należy mailowo nadesłać zgłoszenie, zawierające oznaczenie według instrukcji brakującego lub uszkodzonego elementu oraz dane osoby reklamującej i numer zamówienia

Po przyjęciu zgłoszenia reklamacji, zostanie ono przesłane za naszym pośrednictwem do producenta, a brakujący element zostanie do klienta dosłany.

2) W przypadku gdy usterka czy uszkodzenie powstało w trakcie użytkowania (nie z winy użytkownika) konieczne jest odesłanie towaru na adres:


Świat-zabawek24.pl
ul. Żeromskiego 126,
07-417 Ostrołęka

Do wysłanego towaru należy dołączyć:
- wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz reklamacji (pobierz plik) lub pisemne oświadczenie zawierające imię i nazwisko, adres i telefon, numer zamówienia oraz dokładny opis wady

Koszt przesłania reklamowanego towaru ponosi Klient. O wyniku reklamacji zostaje powiadomiony telefonicznie lub mailowo w ciągu 14 roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zwraca Klientowi uzasadnione koszty odesłania towaru oraz pokrywa koszty wysyłki nowego lub naprawionego towaru.

W przypadku nieuzasadnionych reklamacji (np. uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika czy niesprawność spowodowana zużyciem baterii) towar zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt.